jueves, 22 de noviembre de 2007

Que fem aquest finde???

BUenas gentecilla de bosque!

Estava rumiant sobre que fariem aquest finde ... m'han arribat rumors que la gent volia sortir el dissabte a la carpa de sant cugat (no se qui s'ha compromès a anar-hi...). A mi m'hes igual, i ara que ja no n'hi han parcials ni excuses tontes, etc, "pos" a veure que fem.

De totes maneres divendres podriem anar a sopar, pero tampoc se on, el meu vot es positiu per qualsevol opció excepte, como no, del punyetero paseo...

Apali, ja direu alguna cosa

Petorronets per tothom!

PD: xavi estàs irresistible amb el pantalons curtets, ohhh, quines cames ... buf.

5 comentarios:

Reineta dijo...

jo si que tinc parcials!men queda un el dilluns!!!el porto força bé, pero ja vurem que faré...

jo dma akbo dentrenar tard...vosaltres ja haureu sopat com sempre...aixi q no se que fare!

si eso ya sus trucare!!

apaliiii!!

nanit a tothom!

p.d. a algu li agrada muchachito?estic mirant per anar al concert dia 13 de desembre...15€! si algu li fa gracia que mu digui!!

smuakirrons! (;

Javi Montes dijo...

Yo iba a proponer ir al Paseo que sino el sábado es imposible ir, mira por donde. Y al ser viernes habrá que hacer la ruta del bakalao, ¿no? Paseo, Hockey y Acme...

Miguelito dijo...

Buaaaaa planazo !!!

No podemos buscar una alternativ .... ???


vaaaaaaaaaa

Javi Montes dijo...

Si la alternativa ya la hacemos el sábado ¿no? Tú lo que quieres es ir a ver al Angelito...

lidia dijo...

HOLITA!!!!!!!!

Yo propongo cambiar un poco. Mañana podríamos ir a la carpa ( tal y como dijo la laura, aunque que parece ser que ahora ya no comenta nada, no creo que te hayas arrepentido).

Respecto a la cena de hoy, conmigo no conteis, no tengo mucho dinero. Os yamaré luego pa ver lo que haceis.

Se puede saber que hace el miguel hablando CATALÁN por el blog??? me parece rarisimo!!! tantas horas en el laboratorio no sientan nada bien.

BESOSSSSSSSS!!!!!