martes, 1 de abril de 2008

Teatre: Zzapping

Hola a tothom!
cada vegada estàs més deixat aquest blog...això no pot ésser!
Bueno, el motiu d'aquesta entrada es el següent...

He pensat d'anar al teatre a veure la obra Zzapping. M'han dit que esta molt bé, i les entrades valen 10€ per atrapalo. Proposo el dijous dia 24 d'abril a les 22h de la nit. Qui s'apunti que ho digui i anem pillant ja les entrades.
Si voleu veure opinions sobre la obra, aki ho teniu: Zzaping

en fi, ja direu algo!!!!


un petonarruuuu!!!

6 comentarios:

Miguelito dijo...

Me lo llevo!!!

Quiero decir... me apuntox!

Kisses

Anónimo dijo...

La marta riba y jo tenem entrenu!
Ja nos direu com sta!

Es verda, este blog sta supera abandonao..

A ver si ahora que ha llegao ya el viajero en paro le da un poquito de vida!

Un petonasssu!

Nocioli dijo...

gracias por hecharme de menos por aki..

jo Marta m'apunto, precissament el dijous en Granada vai anar a veure això mateix: 2 ekips (6 o 7 components) i un parella d'arbitres (posaven les condicions: estil diàleg, duo, estil lliure, culebró... i també deien el temps k disposaven). El públic èrem qui decidiem amb targetes de colors ki era l'ekip k havia guanyat akella improvisació, i també a l'entrar al teatre escriviem un tema qualsevol en un paper, després les improvisacions sortien a sorteig dels paperets amb temes.

La diferència: allà costava 5 euros amb uns sofas del copon, i el salero andaluz...feia algunes improvisacions expectaculars.

TOTAL, K VAIG i recoman-ho k el k tingui dubtes ni s'ho pensi!!!

Unknown dijo...

vaaaaaaaaaaaja!
no m'ho puc creure!una cosa que algú proposa i que el sr. ulivé no ho critica!!!ole oleeeeeeeeee

de moment som 4; maiguel, oli, carlos i jo...aviam la resta de la gent que hi diu!!

vinga que vagi be el dimiercoles!

muakissssss tu ivrivodi!

Javi Montes dijo...

Jo no puc... entreno...

LaURi dijo...

HOlita Martona!!


A pesar de que me moriría de ganas de ir el día 28 tengo un examen muy importante que debo sacar buena nota y tengo mucha faena, así que conmigo no conteis... A no ser que haya la opción de poder ir después de esta fecha que entonces si me apuntaría ok?

Besitos!!